Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Koliko opština troši za kancelarijski i administrativni materijal? – Za tri godine 131.000 evra

Koliko opština troši za kancelarijski i administrativni materijal? – Za tri godine 131.000 evratrg_fontane

U elektronskoj eri lokalna samouprava prilično mnogo novca troši na kancelarijski materijal. Krajem aprila je na internet stranici opštine Bečej objavljeno da je posao nabavke administrativnog i kancelarijskog materijala za potrebe Opštinske uprave (nakon procesa javne nabavke male vrednosti) za 1.632.000 dinara (sa PDV-om) dobila trgovinska radnja „Mali princ“ JAP Bečej, Jovana Matić pr. Kriterijum za dodelu posla bila je najniža ponuđena cena, a primljeno je pet ponuda, piše na opštinskom sajtu.

Prema podacima iz lokalne samouprave, 2011. godine je za kancelarijski materijal potrošeno 3.656.785 dinara, 2012. godine neverovatnih 5.341.186 dinara, a 2013. godine 4.4.81.791 dinara.
Za tri godine i četiri meseca lokalna samouprava je za kancelarijski i administrativni materijal potrošila 15,11 miliona dinara, to jest 131.406 evra.
Interesantno je da, umesto da se smanji potreba za kancelarijskim i administrativnim materijalom, jer se mnogi poslovi rade elektronski, ta potreba se u Bečeju iz godine u godinu povećava.

R.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *