musicloverparadise.com

Becejski mozaik

Aktuelno
„Ničija zemlja – tranzicija dece sa smetnjama u razvoju iz predškolske ustanove u osnovne škole u Bečeju“

„Ničija zemlja – tranzicija dece sa smetnjama u razvoju iz predškolske ustanove u osnovne škole u Bečeju“ (5)

Tražimo odgovore na pitanja ko, gde, kada i zašto treba da prati decu sa smetnjama u razvoju: Inkluzija „hramlje“ jer se ne zna šta je čiji posao (5. deo)

source site O ulozi interresorne komisije u tranziciji dece sa smetnjama u razvoju iz predškolske ustanove u prvi razred tipične škole, o stavu škola i roditelja prema inkluziji, o detetu, „pokretaču“ stvari nabolje u školi „Zdravko Gložanski“ govori psihologica u toj školi i predsednica interresorne komisije u opštini Bečej Margarita Berček.

Read more...

Profesorka razredne nastave u OŠ „Zdravko Gložanski“ Izabela Šormaz: Imati dete koje ima smetnje u razvoju je snaga, a ne slabost odeljenja (4. deo)

عدالة لتتداول الخيارات Javnost ne zna ništa o tranziciji dece sa smetnjama u razvoju iz obdaništa u priv razred osnovne škole, niti je jasno čiji je posao da „obavesti“, eventualno, predškolsku ustanovu kako su se deca „ukopila“ u prvi razred tipične škole. Da li imaju asistivnu tehnologiju, lične pratioce, pedagoške asistente? Da li postoje slučajevi kada deca posle izvesnog vremena, pređu iz tipične u škole za decu sa smetnjama u razvoju?

Read more...

U Bečeju još uvek ima nevidljive dece i ne postoji baza podataka o njima: Ne zna se za njih – odgovorni su i država i roditelji (3. deo)

go to link Nepostojanje baze podataka o broju dece sa smetnjama u razvoju i invaliditetom u Bečeju znači da ne postoji mehanizam za rano i sistematsko registrovanje podataka o deci sa smetnjama u razvoju, o njihovom broju, uzrastu, težini smetnji, socijalnom položaju. To otežava, a u mnogim slučajeva i onemogućava da ta deca budu uključena u društvo.

Read more...

Kakva je tranzicija dece sa smetnjama u razvoju u Bečeju? - (1. deo)

http://lesmandarines.fr/?qwerty=binary-options-demo-free U okviru medijskog projekta Bečejskog mozaika „Ničija zemlja – tranzicija dece sa smetnjama u razvoju iz predškolske ustanove u osnovne škole u Bečeju“ pokušaćemo da odgovorimo na pitanja o tome kakav je položaj dece sa smetnjama u razvoju u predškolskom i u školskom sistemu, da li za njih postoji tranzicioni plan prilikom polaska iz jedne u drugu obrazovnu ustanovu, da li postoje arhitektonske barijere u tipičnim osnovnim školama i u školi/ školama za decu sa smetnjama u razvoju i da li se i na koji način rešavaju ti problemi, kakva podrška se obezbeđuje deci, da li sva deca sa smetnjama u razvoju koja su upućena u bečejsku školu „Bratstvo“ zaista moraju da pohađaju tu školu, ili bi mogla, uz dodatnu podršku, da idu u tipične osnovne škole, šta je sa decom koja nisu vidljiva za sistem, da li neko razmišlja o porodicama dece sa smetnjama u razvoju, da li je inkluzija problem ili rešenje problema?

Read more...
Subscribe to this RSS feed