Tokom aprila u Bečeju i naseljenim mestima opštine urađena je horizontalna saobraćajna signalizacije na, kako je rečeno, „prioritetnim“ deonicama. Za taj posao je Javno preduzeće Direkcija za izgradnju angažovala firme „Metroparking“ i „Roadline“ iz Beograda. Te firme su horizontalnu saobraćajnu signalizaciju trebali da urade/osveže u roku od deset dana za sumu od 954.260 dinara bez PDV-a.
Posao je urađen veoma loše: najpre su izvođači radova uradili „probu“ kod Tehničke škole i nisu odmah otklonili tragove pokušaja crtanja belih linija za sobom, potom su, na mnogim mestima srednje linije na putevima iscrtali krivudavo – tako se ugrožava bezbednost učesnika u saobraćaju – za njima su ostali i nezavršeni pešački prelazi, zaustavne trake iza „zebre“ i tako dalje.
Neke od grešaka, ako se tako mogu nazvati, su u međuvremenu otklonjene, kao što je duplirana srednja linija kod Tehničke škole, međutim, čini se da posao nije završen, jer, recimo, srednja traka na početku i na kraju ulice Hajduk Veljka ne postoji, a „nova“ horizontalna signalizacija je na mnogim mestima nekoliko nedelja nakon urađenog posla već izbledela.
Nadzorni organ izvođača radova su bili predstavnici (zaposleni) Direkcije za izgradnju Bečeja, koja je i nadležna za postavljanje saobraćajne signalizacije.
Da li će nedostaci i propusti prilikom obeležavanja kolovoza biti ispravljeni? Da li je i koliko do sada plaćeno izvođaču radova za neadekvatno urađen posao? Da li će neko, i ko, biti odgovoran za nastale propuste i štetu? Da li se plaća i koliko članovima nadzornog organa koji je trebao da kontroliše izvođenje i kvalitet radova, samo su neka od pitanja koja su ostala bez odgovora, jer nakon više pokušaja novinar Bečejskog mozaika nije uspeo da stupi u kontakt sa direktorom Direkcije za izgradnju, Goranom Matićem.
Pretpostavljamo, u duhu obećane transparentnosti u radu, da će nadležni u Direkciji za izgradnju reagovati saopštenjem i odgovoriti na postavljena pitanja, tim pre što se radi o bezbednosti građana Bečeja, učesnika u saobraćaju.
LJ.M.