Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Kabinet predsednika opštine: Ostavka pomoćnice za odnose sa javnošću

Kabinet predsednika opštine: Ostavka pomoćnice za odnose sa javnošćudijana

Pomoćnica predsednika opštine za organizacione poslove i odnose s javnošću Dijana Peter ni godinu dana nije provela na tom poslu i već je podnela ostavku.

Ona je nedavno uputila obaveštenje medijima o tome da je podnela ostavku na mesto pomoćnika predsednika opštine za organizacione poslove i odnose s javnošću, te da od 1. juna neće raditi u opštini Bečej, ne navodeći razloge ostavke.

Za sada se ne zna ko će i da li će neko biti zadužen za odnose sa medijima u opštini Bečej.

Peter je na mesto pomoćnice predsednika opštine postavljena 16. avgusta 2021. godine, a do tada je obavljala poslove koordinatorke Kancelarije za mlade opštine Bečej.

Do 16. avgusta 2021. godine poslovima odnosa s javnošću bavio se član Opštinskog veća Dane Mandić koji je od tada zadužen za oblasti sporta, omladine i turizma.

Predsednik opštine po Statutu lokalne samouprave može da ima dva pomoćnika.

Posao pomoćnika predsednika opštine u oblasti organizacionih poslova i odnosa sa javnošću je da „organizuje i koordinira poslovne aktivnosti predsednika opštine u zemlji i inostranstvu, analizira i prati realizaciju projekata po nalogu predsednika opštine, redovno izveštava javnost o radu i aktivnostima predsednika opštine i drugih organa, organizacija i službi opštine, organizuje skupove za medije (konferencije za novinare) i druge medijske događaje (media events), ostvaruje internu i eksternu komunikaciju, organizuje izradu promotivnih materijala, održava stalnu komunikaciju sa predstavnicima medija, sprovodi aktivnosti iz domena odnosa sa javnošću, obavlja i druge poslove po nalogu predsednika opštine i zamenika predsednika opštine koji su u vezi sa opisanim poslovima radnog mesta“, piše u Pravilniku o prvim izmenama i dopunama Pravilnika o organizaciji i sistematizaciji radnih mesta u organima i službama opštine Bečej.

Sistematizacijom radnih mesta u opštini Bečej predviđeno je da u kabinetu predsednika opštine rade pomoćnik predsednika opštine za projektno planiranje i međunarodne projekte, pomoćnik predsednika opštine u oblasti organizacionih poslova i odnosa sa javnošću, koordinator za praćenje projekata pružanja socijalnih usluga, savetnici za finansijska pitanja (dve osobe), osoba zadužena za poslove demografije i populacione politike i koordinator za praćenje projekata u oblasti urbanizma i prostornog planiranja.

R.M. (Foto: KZM)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *