Na šalterima Elektrovojvodine, to jest EPS Snabdevanja u Bečeju dva dana pre isteka roka za reklamacije ispravnosti decembarskih računa za struju nije bilo gužve. Prema informacijama do kojih smo uspeli doći, u Bečeju nije bio uvećan broj reklamacija na račune za struju za decembar mesec prošle godine, kao što je to bio slučaj u drugim gradovima, niti je bilo grešaka prilikom očitavanja strujomera.
„Broj reklamacija je otprilike isti kao što je bio u decembru 2012. godine. U proseku se javi 10 do 12 reklamacija dnevno i to su uobičajene reklamacije, najčešće zbog kvara na brojilu, a i od tog broja oko 20 posto žalbi je neosnovano“, rekao je Stevo Novković, šef pogona u Bečeju.
Novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković je za medije izjavio da će svi građani koji sumnjaju da nisu dobili ispravan decembarski račun za struju moći da podnesu reklamaciju do kraja januara, te da korekcija treba da bude urađena za tri dana i novac će im biti vraćen ili će im sledeći račun biti umanjen za sporni iznos. On je dodao da je uzrok grešaka kod decembarskih računa bio „ljudski faktor“ i da nije bilo sistemske greške.
Prema rečima generalnog direktora Elektroprivrede Srbije Aleksandara Obradovića, ovom javnom preduzeću do 29. januara pristiglo je 42.000 reklamacija građana zbog uvećanih decembarskih računa, koje će biti proverene kako bi se znalo da li su žalbe građana opravdane.
EPS je naložio i smenu osam direktora u lancu odgovornosti u procesu očitavanja i izdavanja računa.
LJ.M.