Sistematizacijom radnih mesta u organima i službama opštine Bečej koja je usvojena u januaru ove godine, predviđeno je da ukupan broj radnih mesta u opštini Bečej bude 103 – u Opštinskoj upravi 94, u kabinetu predsednika opštine 6, a broj samostalnih izvršilaca trebalo bi da bude tri.
U kabinetu predsednika opštine poslednjih dana dogodila se promena, jer je predsednik opštine Dragan Tošić razrešio svoju pomoćnicu za normativno-pravne poslove.
On je donedavno imao dve pomoćnice, koliko i može po Statutu opštine, a od 31. maja u radu će mu, osim ostalih članova kabineta, pomagati samo jedna, mada postoji verovatnoća da će uskoro biti postavljen neko drugi na upražnjeno mesto.
Tošić je 31. maja razrešio svoju pomoćnicu za oblast normativno-pravnih poslova Marijanu Lovrić iz Bečeja koju je na taj posao postavio u avgustu prošle godine.
Lovrić je, naime, primljena u stalni radni odnos u lokalnoj samoupravi, jer je rešenjem o izboru kandidata i prijema u radni odnos na neodređeno vreme 21. aprila izabrana kao kandidatkinja za radno mesto šefice Odseka za imovinsko-pravne poslove.
Ona je 1. juna zasnovala radni odnos na neodređeno vreme u Opštinskoj upravi.
Čime se bave ljudi u kabinetu predsednika opštine?
Podsetimo da se pomoćnici predsednika opštine postavljaju u kabinetu predsednika opštine najduže na period dok traje dužnost predsednika opštine.
Trenutno jedina pomoćnica predsednika opštine je Aneta Sekrenj, koja je zadužena za projektno planiranje po podacima iz Informatora o radu opštine Bečej koji je ažuriran 3. juna ove godine.
U istom dokumentu piše da u kabinetu predsednika opštine rade i savetnici za finansijska pitanja Predrag Grabež i Marko Vučenić, za poslove demografije i populacione politike zadužen je Ferenc Tot (nekadašnji odbornik Lige socijaldemokrata Vojvodine), a za poslove urbanizma i prostornog planiranja zadužena je Milena Švonja.
S druge strane, u imeniku zaposlenih u opštini Bečej na zvaničnom sajtu opštine 7. juna je pisalo da je u opštini zaposlena i koordinatorka za praćenje projekata usluga socijalne zaštite Nikolina Lakić, ali nije navedeno da li je ta osoba angažovana u kabinetu predsednika opštine, mada skoro identičan naziv radnog mesta – koordinator za praćenje pružanja socijalnih usluga – stoji i u sistematizaciji radnih mesta u kabinetu, te je logična pretpostavka da je i ona raspoređena u kabinet predsednika opštine. Ta pretpostavka potvrđena je novinaru Mozaika i u lokalnoj samoupravi.
U sistematizaciji radnih mesta u opštini Bečej predviđeno je da u kabinetu predsednika opštine rade pomoćnik predsednika opštine za projektno planiranje i međunarodne projekte (jedna osoba), pomoćnik predsednika opštine za oblast normativno-pravnih poslova (jedna osoba), koordinator za praćenje pružanja socijalnih usluga (jedna osoba, zvanje mlađi savetnik), savetnik za finansijska pitanja (dve osobe, zvanje mlađi savetnik), poslovi demografije populacione politike (jedna osoba, viši referent) i koordinator za praćenje projekata u oblasti urbanizma i prostornog planiranja (jedna osoba, mlađi savetnik).
Pomoćnici predsednika opštine su postavljena lica, a ostale osobe u kabinetu imaju zvanje mlađeg savetnika i višeg referenta.
Mlađi savetnici trebalo bi da imaju visoku stručnu spremu, položen državni stručni ispit i završen pripravnički staž, a viši referent treba da raspolaže srednjom stručnom spremom, položenim državnim stručnim ispitom i sa najmanje pet godina staža u struci, piše u sistematizaciji.
Nekadašnji funkcioneri zaposleni u opštini
U lokalnoj samoupravi u poslednjih nekoliko meseci angažovani su neki novi zaposleni, među njima i oni koje javnost zna odranije.
Ti ljudi su se, prema podacima redakcije Bečejskog mozaika, prijavili na konkurs za zaposlenje.
Nekadašnji predsednik opštine i potom i Skupštine opštine Bečej Dušan Jovanović, po podacima iz imenika lokalne samouprave, sada je načelnik Odeljenja za lokalnu poresku administraciju, nekadašnja članica Opštinskog veća Karolina Smieško angažovana je na radnom mestu na poslovima savetnika za zaštitu prava pacijenata, a nekadašnji član Opštinskog veća Đuro Kričković je sada komunalni inspektor.
K.D.F.
Projekat „Odluke u ime građana 2021“ sufinansiran je iz budžeta opštine Bečej. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.
Tekst je objavljen 11. juna u 825. broju Bečejskog mozaika