Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Gde nestade novi identitet?

Gde nestade novi identitet?trg_fontane

Vladajuća koalicija u Bečeju je prilikom predstavljanja sto dana rada sa izvesnim zakašnjenjem, u novembru 2012. godine prilično pompezno najavila i prezentovala „novi vizuelni identitet opštine Bečej“, to jest novi logo opštine – beskonačna traka u kojoj se plava i zelena boja pretapaju.

„Novi vizuelni identitet opštine Bečej“, kako je tada objašnjeno, baziran na bojama zastave opštine, „simboliše jedinstvo i uzajamnu povezanost dva naroda koji zajedno žive i međusobno se dopunjuju vekovima unazad“, a beskonačna traka „označava sinergiju i neprekidnost uzajamnog prožimanja“. Tom prilikom su na vratima svečane sale opštine novinare dočekivale hostese u majicama sa odštampanim „novim logom“, doduše samo one iz „velikih medijskih kuća“, kojima je podeljena i štampana brošura o tome šta je lokalna vlast postigla za prvih sto dana vladavine, ispred vrata i u centralnom delu sale se nalazilo nekoliko panoa sa „novim vizuelnim identitetom“, a na kraju konferencije za novinare je prikazana i video prezentacija kancelarijskog materijala (notesi, koverte, vizitkarte, hemijske olovke…) na kojima se nalazio novi znak opštine Bečej. Tada je rečeno da je ideja da novi vizuelni identitet bude primenjen na sva sredstva komunikacije, a urađen je u saradnji sa agencijom Planet Rock „koja stoji iza brojnih uspešnih marketinških kampanja“. Saopšteno je i da je u izradi novi vebsajt opštine, a nezvanično se moglo čuti da predstavnici nove lokalne vlasti planiraju da angažuju jednu agenciju „sa strane“, koja će ubuduće organizovati konferencije za novinare i druge protokolarne skupove, međutim, nije saopšteno koliko para će biti obezbeđeno za štampanje svih „materijala“.
Iznenađujuće, nakon nekoliko meseci „novi vizuelni identitet opštine“ se sve ređe pojavljivao – početkom promovisanja panoi sa novim znakom opštine su bili istaknuti i na konferencijama za medije, a u poslednje vreme znaka opštine gotovo da nigde nije bilo, osim nedavno na komemorativnom skupu na Tisi. Ne postoji ni novi sajt opštine. Početkom februara 2014. godine novi znak Bečeja (beskonačna traka) ne može da se pronađe ni na internetu. Doduše oni uporniji mogu na internetu pronaći radnu verziju sajta (test.becej.rs) koji je poslednji put ažuriran početkom decembra prošle godine, na kojem je postavljena slika silueta pet tornjeva, ali bez beskonačne plavo-zelene trake.
U želji da saznamo šta je sa „novim vizuelnim identitetom“ opštine, zašto ga nema na zvaničnom sajtu lokalne samouprave, informacije smo tražili od pomoćnika predsednika opštine za odnose sa javnošću Borisa Obradovića, koji je na naš zahtev za informacijama odgovorio elektronskim putem: „Informacije koje ste naveli u vašem zahtevu su u nadležnosti Odeljenja za opštu upravu i društvene delatnosti, te vas stoga molim da vaš zahtev uputite načelniku ovog odeljenja“. Zahtev za slobodan pristup informacijama od javnog značaja upućen je i načelniku Opštinske uprave u kom su pored pomenutih, tražene i informacije o tome kada, kome i koliko je novca plaćeno za izradu promotivnog materijala sa novim znakom opštine (majice, papirne kese, hemijske olovke, blokovi, rokovnici, fascikle, panoi). Rok za dostavljanje ovih informacija ističe sutra i, ukoliko ih redakcija Bečejskog mozaika dobije, biće objavljene u sledećem broju novina.
U međuvremenu je pitanje zašto se više ne koristi novi logo opštine postavljeno i predsedniku opštine Vuku Radojeviću.
„Taj logo je bio na svim promotivnim materijalima opštine Bečej i on je više za tu vrstu upotrebe, u marketinške svrhe. To je nešto što se upotrebljava povremeno i po potrebi i nije nešto što je obavezno, kao što je grb i zastava, koje opština Bečej ima i što jesu zvanični simboli opštine Bečej. Nema druge pozadine kada je to u pitanju, niti druge namere kada je u pitanju logo opštine“, odgovorio je Radojević i dodao da ne raspolaže informacijama o detaljima kao što su da li taj logo postoji na internetu, opštinskom sajtu ili se koristi na konferencijama za novinare, jer to spada u domen posla osobe zadužene za odnose sa javnošću, te da se u vezi toga njoj i obratimo.
Prema nezvaničnim informacijama novinara, između predstavnika pojedinih partija u koaliciji na vlasti postoje razmimoilaženja u stavovima u vezi novog simbola opštine i njegovog promovisanja.

LJ.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *