Predstavnici JVP Vode Vojvodine periodično održe konferencije za novinare kada postave na obali kanala DTD dve-tri klupe i isto toliko suncobrana, kada renoviraju unutrašnjost turbinskog postrojenja, govoreći o tome koliko novca je već uloženo u Bečej kako bi on postao raj za turiste.
Tim konferencijama za novinare po pravilu prisustvuje neko iz opštine i iz Turističke organizacije Bečeja, koji takođe pričaju o budućem turističkom raju, o izgradnji restorana kod vidikovca itd. Sve u svemu, svi obećavaju raj za turiste. Za sada, ipak, imamo samo rajske priče, naime, niti se uređena unutrašnjost turbinskog postrojenja koristi u turističke svrhe (taj prostor nije otvoren), niti iko brine o tome kako izgleda okolina vidikovca i šetalište. Naime, sudeći po fotografijama, nadležno javno preduzeće (Komunalac) ne nalazi za shodno da pokosi travu na šetalištu i kod turbinskog postrojenja. Čak i novopostavljene, i nedavno „svečano otvorene“ klupe i suncobrani (po dva komada) na plaži su zarasli u travu. Monotoniju razbijaju gospoda naprednjaci koji su smatrali da u predizbornoj kampanji mogu da lepe sliku svog vođe gde hoće, pa i na kante za smeće – bez obzira na to što postoji opštinska odluka kojom je određeno gde se mogu lepiti reklamni materijali. No, izbori su prošli, a naprednjaci nemaju nameru da otklone svoj predizborni materijal sa za to nepredviđenih površina. Izgleda da ni opštinska inspekcija nema nameru da ih upozori.
Tako se u Bečeju razvija turizam.
K.D.F.