Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Kol-centar u opštini Bečej: „Zelena linija“

Kol-centar u opštini Bečej: „Zelena linija“trg_fontane

Početak rada tzv. „zelene linije“ odnosno kol-centra opštine Bečej, najavljen je za 15. mart, a za njeno uvođenje opština Bečej je prošle godine na konkursu Pokrajinskog sekretarijata za lokalnu samoupravu i međuopštinsku saradnju dobila 1,2 miliona dinara.

„Zelena linija“ bi trebala da funkcioniše na taj način što će građani da prijave komunalni (i ekološki) problem osobi u opštini zaduženoj za funkcionisanje te linije (telefonom, i-mejlom, SMS-om), a ona će određena pitanja uputiti nadležnim javnim preduzećima i ustanovama, koje bi problem trebale da reše za 48 sati ili da informišu građane o tome zašto problem ne može da se reši za dva dana. Prijavu komunalnih tj. ekoloških problema građani će moći uputiti kol-centru Bečej putem telefona na broj: 0800-021-100, SMS-om na broj: 066-021-100 ili elektronskim putem na: [email protected].
Prema informacijama dobijenih od Budislava Medurića, zamenika predsednika opštine, u toku su završne pripreme, a ove nedelje je sproveden i neobavezan probni rad pojedinih faza.
„Sve neophodne aktivnosti paralelno teku kao što su instaliranje softvera, telefonske centrale, obuke ljudi i čitava procedura se odvija u predviđenom roku. Očekujemo da će sve biti završeno kako smo i planirali i da će kol-centar proraditi od 15. marta s tim što će prvih nekoliko dana biti probni rad kol-centra u celini, a zvanično otvaranje će biti nekom prigodnom prilikom tokom druge polovine marta“, rekao je Medurić.
Prema njegovim rečima za potrebe rada „zelene linije“ u opštini će biti zaposlena jedna obučena osoba koja će primati pozive i preusmeravati ih, u zavisnosti od oblasti na koju se problem ili pitanje odnosi, nadležnom javnom preduzeću. A što se tiče javnih preduzeća i u njima će biti određen po jedan dosadašnji zaposleni radnik koji će se pored uobičajenih poslova baviti i ovim pitanjima, odnosno primati poziv u vezi određenog problema i prenositi adekvatnoj osobi u tom javnom preduzeću.
„Za sada su u ’zelenu liniju’ uključena četiri javna preduzeća: Direkcija za izgradnju (bivši Stankom), Vodokanal, Komunalac i Toplana, a u toku su pregovori sa Potisjem Bečej d.o.o. i poljočuvarskom službom „Link FTO“ d.o.o. u kojima opština Bečej ima većinski udeo“, rekao je Medurić i dodao da im je dugoročni cilj uključivanje što više drugih firmi i preduzeća koja nisu javna, ali se bave komunalnom problematikom.

LJ.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *