Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Muke naše svakodnevne

Muke naše svakodnevnetrg_fontane

Uredno plaćam dvadeset i tri godine usluge grejanja bečejskoj toplani. Imam svoju podstanicu, kalorimetar, pa trošim koliko mogu da platim. Kako mi se merač toplote pokvario, Toplana je ispostavila novembarski račun na bazi kompjuterskog „fiktivnog proseka“, što u mom slučaju ne odgovara onome što stvarno potrošim.

Moram da naglasim da sam u ovih trideset novembarskih dana bio pet dana bez grejanja. Četiri dana zbog popravke svojih toplovodnih cevi, a jedan dan zbog havarije koju je imala Toplana na svom vodu. Tome treba dodati i nestanak struje jedan dan od 9 do 13 časova. Na moj prigovor da nije uzet trogodišnji novembarski prosek potrošnje (uredno vodim evidenciju za svaki potrošen kilovat), Toplana ima spreman odgovor. Oni kažu da je ovogodišnji novembar hladniji u odnosu na proteklih tri-četiri godine. Naravno da ne priznajem ovakav račun koji nije ispostavljen na osnovu stvarnog (dokumentovanog) utroška. Moja reakcija bi izostala da je na računu bila prosečna potrošnja iz prethodnih grejnih sezona za novembar mesec, a ne ogromni fiktivni paušal koji sam dobio uz parametre na listingu za novembar 2011. godine.
Naravoučenije: Gledajte da vam se ne pokvari kalorimetar i odmah ga zamenite, što baš i ne ide tako jednostavno i brzo. U protivnom će vas „dobro novčano protresti“.

Branislav Popov, Zdravka Gložanskog 35

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *