Lokalna vlast se krajem 2016. godine izjasnila da ne želi da „zadrži“ „bečejsku“ prugu, jer ne može da je finansira.
U septembru 2020. godine nekadašnja železnička stanica u Bečeju je zapuštena, a šine se ne vide od korova.
Naime, 2016. godine je objavljeno da Ministarstvo saobraćaja planira da ukine 760 kilometara nerentabilnih pruga, od kojih je najviše na teritoriji Vojvodine. Među prugama planiranim za gašenje 2016. godine bila je i deonica Rimski Šančevi – Bački Jarak – Temerin – Gospođinci – Žabalj – Čurug – Bačko Gradište – Bečej u dužini od 55 kilometara.
Bečej je pre četiri godine negativno odgovorio na pitanje „Železnica Srbije“ da li je u mogućnosti i da li želi da učestvuje u održavanju pružnog pravca Rimski Šančevi – Bečej.
Prema tadašnjim podacima novinara samo se nekoliko lokalnih samouprava bilo spremno da finansira održavanje železničkog saobraćaja. Po podacima iz 2016. godine u Srbiji je bilo 3.600 kilometara pruga. Ukupna dužina pruga u Vojvodini bila je 1.735,5 kilometara.
Uprkos tome što bečejskim šinama odavno ne saobraćaju šinobusi, nekadašnja železnička stanica ipak predstavlja – trebalo bi da predstavlja – nekakvo nasleđe.
To „nasleđe“ nedaleko od centra grada govori o tome da niko nije odgovoran za propast – u ovom slučaju „samo“ za propast jedne železničke staničice.
K.D.F