Cena svake robe ili usluge trebala bi da garantuje i odgovarajući kvalitet. To pravilo bi trebalo da se odnosi na sve, pa tako i na električnu energiju koju koristi svako domaćinstvo, bez koje bi savremeni način života, uz upotrebu raznih kućnih aparata, bio, ako ne paralisan, onda u najboljem slučaju prilično usporen.
Primena ovog pravila ne bi trebala da bude dovedena u pitanje tim pre ako se roba (električna energija) uredno plati. Međutim, stvarnost neretko pokazuje da to i nije tako. Naime, građani u raznim delovima Bečeja već godinama muku muče zbog struje lošeg kvaliteta, odnosno zbog neodgovarajućeg napona zbog čega im se kvare kućni aparati ili ostaju bez električne energije čim padnu dve-tri kapi kiše. Obrazloženje nadležnih iz Elektrovojvodine se uglavnom svodi na to da je reč o zastarelosti i opterećenosti sistema, trafo-stanica i slično.
Žitelji dela ulice Petrovoselski put u Bečeju su bili među „srećnicima“ koji zbog niskog napona nisu mogli da uključe više od jednog aparata u domaćinstvu ili su uz svetlost sijalice trebali da upale i sveću da bi bolje videli. Zbog toga su putem građanske inicijative, skupljanjem potpisa za peticiju, zatražili od nadležnih rešenje problema. Peticija je upućena Elektrovojvodini početkom aprila meseca, a potom su radnici tog javnog preduzeća izvršili kontrolno merenje i ustanovili da napon struje u delu ulice od otpada do „Poćes rampe“ nije odgovarajuće voltaže. Tada je obećano da će problem biti rešen tokom leta. Čuda se dešavaju, pa su tako krajem prošle nedelje radnici Elektrovojvodine na uličnim banderama postavili novi provodni kabel koji bi trebao da omogući žiteljima dela ulice upotrebu električne energije odgovarajućeg kvaliteta. Ostaje još da se vidi da li će ovaj „tehnički zahvat“ zaista doneti očekivane rezultate, da može istovremeno, recimo da se kuva ručak na električnom šporetu, uključi veš mašina i gleda televizor.
LJ.M.