Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

U komunalnom preduzeću „Potisje“ od 1. marta: Reprogram duga za građane i preduzeća

U komunalnom preduzeću „Potisje“ od 1. marta: Reprogram duga za građane i preduzećatrg_fontane

Građani i preduzeća na teritoriji opštine Bečej od 1. marta biće u prilici da s komunalnim preduzećem Potisje sklope sporazum o izmirenju duga u ratama za odnošenje smeća.

Odluku o reprogramiranju dugova donela je Skupština Potisja 4. februara ove godine, a građani i preduzeća će od 1. marta moći, ukoliko potpišu sporazum s Potisjem, da izmiruju dugove u više mesečnih rata bez naplaćivanja zatezne kamate. Najniži mesečni iznos otplate duga biće 500 dinara, a broj rata može biti koliko građani i preduzeća žele, poštujući najniži mesečni iznos, ukoliko od potpisivanja sporazuma redovno izmiruju svoje obaveze, rekao je direktor Potisja Zoltan Feješ. Ovakvim načinom naplate starih dugova Potisje želi da izađe u susret građanima i preduzećima. „Na taj način će građani izbeći jako velike advokatske troškove za tužbu, troškove izvršitelja, raznih taksi. Ti troškovi se kreću od 13.000 do preko 20.000 dinara. Tako bi, recimo, građanin zbog duga prema Potisju u iznosu od 7.000 dinara, trebao da plati 25.000 ili 30.000 dinara zbog troškova sudskog postupka. Mi bismo to da izbegnemo, ali želimo da dođemo do prihoda koji nam pripada, jer građani moraju da shvate da odnošenje smeća treba da plate. Naravno, svaki građanin će imati pravo kada u martu mesecu dobije opomenu s iznosom duga, da reklamira“, rekao je Zoltan Feješ.
Ako potpisnici sporazuma o izmirenju potraživanja u ratama ne budu redovno plaćali aktuelne (dospele) mesečne naknade, preostali deo duga naplatiće se putem sudskog izvršenja čiji troškovi padaju na teret korisnika usluga.
Od 1. marta Potisje uvodi još jednu novinu u poslovanju: građani naseljenih mesta opštine Bečej i Novog sela u Bečeju imaće mogućnost da račune za smeće plate u prostorijama mesnih zajednica i da tamo predaju i eventualne reklamacije. Na taj način će da uštede troškove puta u Bečej u sedište Potisja, ili troškove prilikom plaćanja računa u banci ili u pošti (još oko 50-60 dinara osim iznosa na računu).
Direktor Potisja je rekao da će domaćinstva uskoro dobiti i informativne letke narandžaste boje s informacijama o novinama u Potisju, o načinu i mogućnostima reklamiranja. Građani će biti obaveštavani i o eventualnim promenama datuma odnošenja smeća zbog praznika.
Prema sada raspoloživoj evidenciji Potisja, Skupština preduzeća je u julu 2015. godine otpisala 19 miliona dinara zastarelih potraživanja. Prema rečima Feješa, nakon sređivanja dokumentacije, evidencije i računa u Potisju, u aprilu mesecu će verovatno moći da saopšti koliko Potisje zaista potražuje i duguje.
Podsetimo da je Feješ u decembru prošle godine imenovan na mesto direktora Potisja, koji je u većinskom vlasništvu opštine, ali uprkos tome je prethodne direktore postavljao manjinski vlasnik „Aliska tera“ iz Seksarda, a predstavnici opštine nisu raspolagali s informacijama o tome kako posluje preduzeće, niti je Potisje upućivalo planove rada i završne račune svom osnivaču, lokalnoj samoupravi.

B.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *