U mnogim promotivnim materijalima privrednog karaktera hvalimo se kako Bečej ima odličan geografski položaj, što je tačno, i dobru infrastrukturu, što nije baš sasvim tačno. Najslabija tačka su putevi. Da bi neko mesto dobro funkcionisalo u privrednom smislu, mora da ima dobre puteve. To je važno pogotovo sada kada je u modi privlačenje stranih investicija.
Zaobilaznica oko Bečeja na relaciji hale „Fadipa“- Srbobranski put je prilično opterećena i u veoma lošem stanju. Za to se najčešće optužuje „Sojaprotein“ zbog kamiona koji dolaze u fabriku. Međutim, to je regionalni put kojim ide mnogo stranih kamiona u pravcu prema Mađarskoj i Hrvatskoj. Sada je na 15 hektara počela izgradnja pogona „KWS“, nemačke semenske kuće. Time će taj put biti još više opterećen.
Interesantna je maršruta kojom se upućuje tranzitni saobraćaj: pored „Fit“-a ide se preko mosta, pa Pionirskom ulicom, pa na semafor, pa pored „Bečejprevoza“ i „Gradske pekare“ prema „Sojaproteinu“. Ukoliko bi to stvarno bila zaobilaznica, trebalo bi na kanalu izgraditi most i petlju na lokaciji između Semenske stanice i „Fit“-a. Taj put bi mogao direktno da izbije na raskrsnicu između hala „Fadipa“ i silosa „Bečejke“. Na taj način bi se izbeglo da kamioni ulaze u naselje. Naravo, to je lakše nacrtati nego ostvariti. Poznato je da nama u Bečeju izgradnja mostova nije baš jača strana, ali potrebno je imati ideju, započeti i napraviti neki razvojni plan. Kada se ima potrebna strategija onda se može „aplicirati“, kako se to sada moderno srpski kaže, kod određenih fondova za sredstva.
V. R. žitelj ovdašnji