Elektroprivreda Srbije (EPS) početkom oktobra je na svom sajtu saopštila da „zbog unapređenja efikasnosti, digitalizacije usluga i optimizacije troškova od 1. novembra sukcesivno će doći do prestanka blagajničkog rada u poslovnicama EPS“.
Od 1. novembra u više od 100 filijala blagajne su prestale da rade, a građani će od 1. februara sledeće godine moći da plaćaju račune samo na blagajnama u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu.
Iz EPS-a su naveli da će građa ni u poslovnicama EPS-a, kao i do sada, moći da dobiju sve informacije o ugovorima i računima, kao i da pod nesu reklamacije.
Građani koji ne posećuju sajt EPS-a, pa tako i mnogi Bečejci, nisu znali da blagajna EPS-a u njihovom gradu ne radi.
Pošta Srbije pozvala je 19. novembra građane da račune za struju Elektroprivrede Srbije (EPS) plaćaju u njihovim poslovnicama širom zemlje.
„Korisnicima koji su račune za električnu energiju plaćali na blagajnama u poslovnicama EPS, za izmirenje ovih obaveza nadalje je na raspolaganju 1.570 poslovnica pošta u celoj zemlji“, piše u saopštenju.
U poštama građani mogu da plate komunalne usluge po originalnim računima, školarinu, porez, takse, račune za telefon i internet, saopšteno je.
Inače, kako je ranije navedeno iz EPS-a, čak 87 odsto građana račune za električnu energiju plaća preko portala „Uvid u račun“, poslovnih banaka i Pošte Srbije, a svega 13 od sto na blagajnama Elektroprivrede Srbije.
Navedeno je da u narednih go dinu dana, od 1. novembra do 30. oktobra 2025. korisnici koji budu plaćali račune preko portala i aplikacije „Uvid u račun“ ostvariće popust od 30 dinara na narednom računu i na taj način neće imati trošak provizije.
Za građane koji žele da izmire račune na šalterima banke Poštanske štedionice u narednih šest meseci om gućena je niža provizija u iznosu od 30 dinara, navedeno je u saopštenju.
B.M.