Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Nacionalna služba za zapošljavanje: Novi načini komunikacije sa strankama

Nacionalna služba za zapošljavanje: Novi načini komunikacije sa strankamatrg_fontane

Rad sa strankama je u svim organizacionim jedinicama Nacionalne službe za zapošljavanje privremeno obustavljen 17. marta zbog situacije u Srbiji uzrokovane širenjem virusa COVID-19. NSZ je saopštila da od danas, 23. marta za najefikasnije ostvarivanje kontinuiteta u procesu rada načini komunikacije sa strankama su sledeći:

– prvu prijavu lica na evidenciju i podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti treba podneti elektronskim putem;

– dostavljanje uverenja o statusu lica na evidenciji takođe će se sprovoditi elektronskim putem;

– podnošenje zahteva/prijava po raspisanim javnim pozivima/konkursima sprovodiće se elektronskim putem.

Detaljne informacije i obrasci biće dostupni na internet portalu Nacionalne službe www.nsz.gov.rs, od danas, 23. marta.

Svi potrebni obrasci, koje je neophodno dostaviti Nacionalnoj službi, nalaze se na sajtu Nacionalne službe, opcija Dokumenti, potom opcija Obrasci.

Pribavljanje i dopuna dokumentacije sa klijentima radi se elektronskim putem.

Licima zainteresovanim za program samozapošljavanja kao i onima koja su već podnela zahtev za učešće u navedenom programu, dostaviće se elektronskim putem prezentacija obuke „Put do uspešnog preduzetnika; poslodavcima kod kojih će zbog vanrednog stanja doći do prekida realizacije programa, prekid će se  tretirati kao odlaganje izvršenja ugovornih obaveza, do završetka nastalih okolnosti, saopštila je Nacionalna služba za zapošljavanje.

B.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *