Iako je najavljeno da će kružni tok na ulazu u Bečej iz pravca Novog Sada i Novog Bečeja biti pušten u saobraćaj 2. novembra, to se nije desilo. Naime, radilo se još i 10. novembra kada je bio je sastrugan gornji sloj sveže nanetog asfalta.
Izgradnja same raskrsnice sa kružnim tokom saobraćaja je završena do 2. novembra, a tog dana je rađeno i obeležavanje horizontalne saobraćajne signalizacije. Potom, pre otvaranja kružne raskrsnice za saobraćaj, trebalo je da se postavi i vertikalna saobraćajna signalizacija. Uporedo sa ovim radovima, firma „Evropa elektro“ iz Novog Sada započela je i postavljanje javne rasvete na kružnom toku.
Prema rečima Vladimira Markovića, koji obavlja nadzor radova u Javnom preduzeću „Putevi Srbije“, koje je investitor izgradnje kružne raskrsnice, na jednom delu raskrsnice završni sloj asfalta nije dobro urađen, te je izvođaču radova naloženo da otkloni nedostatke.
„Bilo je određenih problema sa gornjim slojem asfalta, pa je moralo da se sastruže. U sredu, 11. novembra, će se ponovo asfaltirati, a u četvrtak, 12. novembra, biće urađeno obeležavanje i kružna raskrsnica će tog dana biti puštena u saobraćaj“, izjavio je Marković za Bečejski mozaik 10. novembra.
Podsetimo da je predsednik opštine Vuk Radojević nedavno na konferenciji za novinare rekao da se završetak izgradnje kružnog toka i njegovo puštanje u saobraćaj očekuje 2. novembra, a nakon toga je planirano da se paralelno grade biciklističke i pešačke staze, ozelenjavanje centralnog dela kružnog toka koje je povereno Komunalcu i postavljanje rasvete koje je u postupku javne nabavke dodeljeno firmi „Evropa elektro“ iz Novog Sada.
Vrednost investicije je oko 40 miliona dinara, u kojoj većim delom, sa 35 miliona dinara učestvuje JP „Putevi Srbije“, a opština Bečej sa oko 4,5 miliona dinara. Udeo lokalne samouprave je u finansiranju postavljanja javne rasvete, ozelenjavanju i održavanju javne površine oko kružne raskrsnice. Projekat kružnog toka je izradila projektantska kuća „Via inženjering“, a posao je u postupku javne nabavke dodeljen firmama „Jugokop-Podrinje“ iz Šapca i „Vojvodinaput – Bačkaput“.
Lj.M.