Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Prvi rezultati rada opštinskog kol centra: Za mesec dana sto zahteva

Prvi rezultati rada opštinskog kol centra: Za mesec dana sto zahtevatrg_fontane

Krajem marta je počeo da funkcioniše opštinski kol centar u cilju rešavanja komunalnih i ekoloških problema građana opštine kojima i inače treba da se bave opštinska javna preduzeća i službe lokalne samouprave.
Građani mogu da prijave probleme preko kol centra, SMS centra, interneta, koji se nakon prijema klasifikuju i prosleđuju nadležnim službama i trebalo bi da se reše u roku od 72 sata, mada je prvobitno bilo najavljeno rešavanje problema za 48 sati.

Prilikom promovisanja rada kol-centra navedeno je da on podrazumeva sinhronizaciju rada svih javnih preduzeća i opštine, čime se doprinosi rešavanju problema na nov i funkcionalan način, kao i da se zahvaljujući ovom sistemu efikasnije rešavaju komunalni problemi građana.
Istražili smo da li je to zaista tako, koliko je problema prijavljeno od marta do kraja aprila i koliko ih je rešeno. Građani su podneli 95 zahteva, na 22 je odgovoreno u roku od 48 sati i na isti broj zahteva, tj. prijava problema u toku su radovi na njihovom rešavanju. Pet zahteva je evidentirano, ali na njih nije dostavljen odgovor, četiri prijave su vraćene pošiljaocu, dva zahteva se odnose na problematiku koja nije u nadležnosti lokalne samouprave, dok je, kako je rečeno u opštini, 62 problema rešeno.
Najviše zahteva za rešavanje komunalnih problema građana upućeno je Direkciji za izgradnju (29), koji su vezani za lokalne i nekategorisane puteve i druge objekte saobraćajne infrastrukture, uređenje građevinskog zemljišta, za probleme u vezi komunalija i saobraćaja. Komunalcu je upućeno 28 zahteva koji se odnose na javne zelene površine i uređenje i održavanje parkova, zelenila i rekreacionih površina, održavanje groblja i pogrebne usluge, prihvatilište za pse i javni parking. Vodokanalu je prosleđeno osam zahteva za rešavanje kvarova na vodovodnoj i kanalizacionoj mreži, problema sa vodovodnim šahtovima, a sedam prijava problema je bilo iz nadležnosti Odseka za komunalne poslove i saobraćaj, po četiri zahteva za rešavanje problema iz delokruga Potisja i Toplane, po jedan je upućen građevinskoj inspekcijskoj kontroli i poljočuvarskoj službi, dok je 13 prijava bilo iz nadležnosti opštine.
Zoran Kovač, načelnik Opštinske uprave koji je bio zadužen za projekat kol centra, rekao je da je zadovoljan kako ova služba funkcioniše. „Sve prijave koje su građani dostavili na jedan od šest mogućih načina, klasifikovane su i prosleđene nadležnim komunalnim službama i u predviđenom roku građani su dobili odgovor na svoja pitanja. Da li su građani zadovoljni odgovorom, to je već drugo pitanje, tačnije pitanje za operatera ili osobu iz komunalnog preduzeća kome je zahtev prosleđen. Takođe, rešavanje određenih komunalnih problema zavisi od mnogo činilaca, ali sve ono što je realno moguće rešava se u najkraćem roku“, rekao je Kovač.

LJ.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *