Na osnovu mera utvrđenih Odlukom o uvođenju vanrednog stanja od 17. marta u svim organizacionim jedinicama Nacionalne službe za zapošljavanje obustavlja se neposredan rad sa strankama.
Neće se vršiti prijavljivanje na evidenciju nezaposlenih lica, niti će se evidentirati obavezno lično javljanje tražioca zaposlenja.
Iz Nacionalne službe mole poslodavce koji podnose zahtev za izdavanje ili produženje radne dozvole da ga upute elektronskim putem na mejl adrese filijala, u skladu sa obaveštenjem koje se nalazi na veb sajtu Nacionalne službe za zapošljavanje u odeljku „dokumenti/dozvole za rad“.
Iz Službe apeluju na klijente da koriste alternativne oblike komunikacije – telefon, mejl…
Kontakt telefoni i mejl adrese putem kojih zainteresovana lica mogu dobiti sve potrebne informacije vezane za rad filijala Nacionalne službe nalaze se na internet stranici NSZ www.nsz.gov.rs i na ulaznim vratima svake filijale.
O svim promenama režima rada sa strankama, Nacionalna služba za zapošljavanje blagovremeno će informisati javnost.
„Potisje“: Plaćanje računa elektronski
„Potisje-Bečej“ d.o.o. daje preporuku građanima opštine Bečej, zbog vanrednog stanja u Republici Srbiji, radi sprečavanja širenja virusa, da svoje račune za komunalne usluge plaćaju elektronskim putem, a ukoliko nisu u mogućnosti, mogu pozvati „Potisje-Bečej“ i inkasantska služba preduzeća će u dogovoru sa korisnikom izaći na lice mesta radi naplate računa.
Brojevi telefona za informacije: 021/6910-777 i 021/6910-411.
Toplana: Informacije i prijave telefonom
Zbog proglašenja vanrednog stanja, a radi sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, JP Toplana Bečej obaveštava kupce toplotne energije priključene na sistem daljinskog grejanja (SDG) da se proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom u uslovima vanrednog stanja u Republici Srbiji odvija bez zastoja i u skladu sa Odlukom o uslovima i načinu snabdevanja toplotnom energijom iz sistema daljinskog grejanja i Tehničkih uslova za priključenje i korišćenje toplotne energije.
Proizvodnja, distribucija i snabdevanje toplotnom energijom kupaca obavlja se, kao i pre uvođenja vanrednog stanja, u zavisnosti od spoljašnjih uslova (temperature spoljašnjeg vazduha) i u periodima dana propisanim članom 38. Odluke (radnim danom od 6 do 21 čas, a subotom, nedeljom i praznikom od 7 do 22 časa).
Primedbe na kvalitet isporučene toplotne energije, prijavu nepravilnosti u funkcionisanju toplotnih podstanica i kućnih instalacija grejanja kao i na uočene havarije (curenje vode) iz distributivne mreži kupci mogu prijaviti na dole navedene telefone: dežurna služba: 021/6915-470 (svakog dana u toku 24 časa)
centrala: 021/6912-761 (radnim danom 07:00 do 15:00 časova) i radnim danom na i-mejl: [email protected].
Informacije o stanju duga i načinu servisiranja istog građani mogu dobiti pozivom na broj telefona: 021/6912-761 (radnim danom od 7 do 15 časova), odnosno putem mejla na [email protected].
B.M.