Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

JVP „Vode Vojvodine“: Problemi sa naknadom

JVP „Vode Vojvodine“: Problemi sa naknadomtrg_fontane

U vezi s problemima sa računima za naknadu za odvodnjavanje i brojnih žalbi građana u Vojvodini, među njima i sa teritorije opštine Bečej, o čemu je Bečejski mozaik opširno pisao u jednoj od prethodnih brojeva, Služba za odnose s javnošću i protokol JVP „Vode Vojvodine“ 8. januara je poslala obaveštenje medijima u kom se navodi da rešenja za naknadu za odvodnjavanje od prošle godine umesto Poreske uprave šalje JVP „Vode Vojvodine“.

„Nova forma rešenja, odnosno prikaz novčanih obaveza na ime naknade za odvodnjavanje, kao i obaveštenje o stanju duga iz prethodnog perioda, izazvalo je mnogo nedoumica kod obveznika.

Najčešće postavljana pitanja odnose se na nedefinisan vremenski period u kojem je nastalo prethodno dugovanje, neažurne podatke preuzete iz Katastra, kao i  problem oko same dostave i uručenja rešenja“, piše JVP „Vode Vojvodine“ i navodi da ovim putem obaveštava javnost da se dug iz prethodnog perioda odnosi na period od 2013. do kraja 2016. godine, kada je obračun naknade radila Poreska uprava.

„Kamata koja je iskazana, obračunava se po zakonom propisanoj kamatnoj stopi. Preuzimanje baze podataka o vlasništvu iz RGZ-a je osnov po kojem su obveznici zaduženi. U tačnost tih podataka nismo imali razloga da sumnjamo, a na netačnost nam je ukazano tek kada su obveznici počeli da ulažu žalbe. Naime, katastarske službe nisu ažurne u evidentiranju promena u vlasništvu, ili te promene nisu dostavljene JVP `Vode Vojvodine`. Lično preuzimanje rešenja striktno je predviđeno zakonom, a rešenja uručuju poštari, na šta takođe ne možemo da utičemo.

Kako su JVP `Vode Vojvodine` okrenute građanima i svesne problema koje rešavamo kako u hodu, tako i planski, svi raspoloživi resursi stavljeni su u funkciju rešavanja problema. Svaku primedbu smatramo dobronamernom i otvoreni smo za svaku sugestiju upućenu kako od strane građana, tako i od strane institucija. Napominjemo da će sve pristigle žalbe i prigovori biti razmotreni i rešeni po zakonu, a građane ovim putem još jednom molimo za strpljenje i razumevanje“, piše u obaveštenju Službe za odnose s javnošću i protokol JVP „Vode Vojvodine“ i navodi se telefon korisničkog servisa: 0800/21-21-21.

B.M.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *