U elektronskoj eri lokalna samouprava prilično mnogo novca troši na kancelarijski materijal. Krajem aprila je na internet stranici opštine Bečej objavljeno da je posao nabavke administrativnog i kancelarijskog materijala za potrebe Opštinske uprave (nakon procesa javne nabavke male vrednosti) za 1.632.000 dinara (sa PDV-om) dobila trgovinska radnja „Mali princ“ JAP Bečej, Jovana Matić pr. Kriterijum za dodelu posla bila je najniža ponuđena cena, a primljeno je pet ponuda, piše na opštinskom sajtu.
Prema podacima iz lokalne samouprave, 2011. godine je za kancelarijski materijal potrošeno 3.656.785 dinara, 2012. godine neverovatnih 5.341.186 dinara, a 2013. godine 4.4.81.791 dinara.
Za tri godine i četiri meseca lokalna samouprava je za kancelarijski i administrativni materijal potrošila 15,11 miliona dinara, to jest 131.406 evra.
Interesantno je da, umesto da se smanji potreba za kancelarijskim i administrativnim materijalom, jer se mnogi poslovi rade elektronski, ta potreba se u Bečeju iz godine u godinu povećava.
R.M.