Podržite Bečejski mozaik

Dostupan za sve, finansiran od strane čitalaca

Arhiva |

Impresum |

Kontakt |

Pretražite

Logo Becejski

Zbog loše popravljenog puta u industrijskoj zoni: Stradaju kamioni – prevoznici traže sanaciju puta

Zbog loše popravljenog puta u industrijskoj zoni: Stradaju kamioni – prevoznici traže sanaciju putatrg_fontane

Saobraćaj velikih kamiona „običnim“ ulicama u Bečeju odavno stvara probleme građanima, kamioni jure u mnogim ulicama, a najteže je bilo stanovnicima ulice Mihalja Tančića, mada se u poslednje vreme žale i građani Novosadske ulice.
Prvi put su se zbog tranzitnog saobraćaja žalili stanovnici ulice Mihalja Tančića, kojima su se urušavale kuće zbog teretnog saobraćaja.

Trebalo je da prođe nekoliko godina da nadležni u Bečeju reaguju i da zabrane teški teretni saobraćaj u toj ulici. Međutim, zabrana je sporadično poštovana. Prošle godine, na nekoliko meseci. tranzitni saobraćaj je i „zvanično“ vraćen u tu ulicu, uz protivljenje stanovnika, zbog popravke (uglavnom krpljenje rupa) puta u industrijskoj zoni, pored Sojaproteina. Nakon popravke tranzitni saobraćaj ponovo je usmeren na taj put.
Očigledno je da su velike rupe na putu u industrijskoj zoni nakon saniranja ipak vaskrsle. Sada zbog toga Udruženje autoprevoznika Vojvodine „Vojvođanin“ traži od nadležnih (JP Putevi Srbije, firma Vojvodinaput-Bačkaput) da se hitno sanira deo magistralnog puta M3 u industrijskoj zoni, kod Sojaproteina.
Udruženje autoprevoznika objašnjava da je problem u tome što je iz ulice Mihalja Tančića nakon protesta stanovnika pre godinu dana izmešten teretni saobraćaj, jer je zahvaljujući tranzitu teretnih vozila uništen asfalt u ulici, a oštećene su i brojne kuće. Tranzitni saobraćaj je preusmeren na magistralni put M3 koji vodi kraj Sojaproteina. Potez je dug oko 5 kilometara. „Prilikom izgradnje ove deonice postavljena je dosta slaba osnova puta, te je u rekordnom roku došlo do potpunog habanja kolovozne površine, koju je trenutno nemoguće koristiti. Usled brojnih oštećenja na vozilima privatnih preduzetnika, isti su bili prinuđeni da se vrate na staru deonicu kojom je u međuvremenu zabranjeno kretanje teretnih vozila. Gospodin Zvonimir Stankov, direktor Javnog preduzeća Stankom, u aprilu 2010. godine rekao je da je ovo javno preduzeće na osnovu naloga nadležnih službi zbog stanja puta u blizini Sojaproteina, preusmerilo teretni saobraćaj u ulicu Mihalja Tančića, ali da će se on ponovo vratiti na taj put, čim se tamošnje udarne rupe zakrpe. Teretni saobraćaj je vraćen na improvizovanu obilaznicu, a da kolovoz nije saniran. Privrednici poseduju vozni park poslednje generacije koji podleže strogim propisima Evropske unije, koji poseduju veću dužinu tovarnog prostora, gume nižeg profila, pa su štete na vozilima ogromne. Naše udruženje broji preko 70 članica koje se bave međunarodnim transportom, 90% njih koristi taj pravac koji vodi ka graničnom prelazu Horgoš, te je rešenje problema neophodno i za prevoznike i za Republiku Srbiju. Jedno od rešenja je izlazak radnika lokalnog SUP-a na teren pa uz službeni zapisnik tužiti nadležne organe, međutim, poznavajući dužinu trajanja takvog postupka, svi odustaju od te prakse jer iziskuje mnogo vremena a ishod je nesiguran, te stoga sami nadoknađuju štetu jer posao transporta ne trpi stajanje vozila voznog parka. Nezvanično saznajemo da je Sojaprotein a.d. dala ponudu opravke tog dela puta u zamenu za parcelu određene površine, međutim, to nije naišlo na odobrenje lokalne samouprave“, piše u apelu Udruženja autoprevoznika „Vojvođanin“.
Uskoro ćemo videti da li je apel urodio plodom, jer će u suprotnom, prevoznici organizovati blokadu prilaznih puteva Bečeju.

K.D.F.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *